آموزش يوگاي چشم
نوشته شده توسط : likak

آموزش يوگاي چشم

آموزش برترين متدها جهت تقويت چشم هاي شما

قوي شدن ماهيچه هاي چشم

 ممانعت از خستگي چشم

 بهبود بينايي

كاملترين مجموعه براي سلامتي چشم

آيا از خستگي بيش از حد چشم رنج مي بريد؟

آيا نگران ديد خود هستيد؟

آيا چشمان شما بي حالت و كسل شده اند؟

آيا بدنبال راه حلي جهت رفع خستگي و

 حتي گود رفتگي چشمتان هستيد؟

ما بهترين راه حل يعني:

 ورزش يوگا را به شما پيشنهاد مي دهيم...

1 DVD

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

همه شما با ورزش يوگا اشنا و مطمئنا از فوايد ان با خبر هستيد . در اين مجموعه قصد داريم به كمك يوگا به نرمش چشم هاي شما بپردازيم . اما اين كار چه فايده اي دارد همانطور كه ميدانيد ورزش و نرمش براي بدن بسيار مفيد است . اين كار باعث فعاليت ماهيچه اي بدن و رسيدن اكسيژن بيشتر به بدن و در نهايت سبب احساس بهتر داشتن ميشود .

 حال تصور كنيد كه اگر چشمان شما هم ورزش ميكردند شايد خيلي از عيب هاي چشم  نظير دور بيني , نزديك بيني , آستيگمات و … درمان ميشدند. اين مجموعه شامل دو قسمت است كه يكي مربوط به بحث اختصاصي مربوط به يوگاي چشم است و ديگري به بررسي نوع ديگري ورزش براي چشم ميپردازد . اين ورزش ها براي نمونه هاي خاصي از چشم ها ترتيب داده شده است كه در ادامه به شرح ان ميپردازيم .

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

يوگاي چشم :

در مقدمه ماير اشنايدر فوايد ورزش يوگا را براي چشمان شما توضيح داده و ميگويد كه اين ورزش ها براي كساني كه به طور حتم نابينا هستند و كساني كه نور ها و يا سايه ها را بيش از حد ميبينند مفيد ميباشد . او توضيح ميدهد كه يكي از شاگردانش بعد از انجام اين ورزش بدون عينك قادر به رانندگي ميباشد. در اين مجموعه اشنايدر تكنيك هاي خود را براي شما به نمايش در مي اورد .

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

او كه از تلفيق يك علم و يك ورزش استفاده كرده چنين ميگويد كه پس از تلفيق يوگاي تبتي زير نظر يك چشم پزشك توانسته چنين تكنيكي را به وجود بياورد كه براي چشم ها مفيد است . باورش كمي سخت است اما واقعيت دارد . در ابتدا او از شما درخواست ميكند تا عينك يا هر چيز مرتبط به چشمتان را در اورده و به انجام تمرين هاي او بپردازيد . او به شما نحوه تنفس و حركات و ارامش را اموزش ميدهد . در بخش دوم نيز او از شما يك تست بينايي گرفته و دستور العمل مناسب را پيش روي شما ميگذارد . در بخش اخر نيز به بيان اينكه چرا افراد مسن بينايي كمتري دارند پرداخته و راه حل انرا در اختيار شما ميگذارد .

قيمت : 6600تومان
قيمت : 5500
تومان

خريد پستي           خريد پستي

Eyerobic :

همانطور كه از اسم ان معلوم است از تلفيق دو اسم , چشم و روبيك كه بهتر است ان را نرمش چشم بناميم تشكيل شده است . اين اموزش هم به شما كمك ميكند تا وسعت ديد خود را بيشتر كنيد و از وضوح طبيعي چشمانتان بدون استفاده از لنز يا عينك بهره مند شويد . بهبود بينايي شما ميتواند تنها با انجام چند تمرين ساده صورت بگيرد . اشتباه نكنيد هيچ عمل جراحي در كار نيست .

                





:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: